Pretraži ovaj blog

utorak, 2. veljače 2016.

La Roche Posay gel za umivanje

Za sebe ne mogu reći da imam problematičnu kožu lica. Više je to suha do normalna koža, ali jako osjetljiva, što znači da mi jako malo preparativnih ali i dekorativnih proizvoda odgovara. Lice mi ospe sitnim crvenim prištićima, za koje mi je potrebna vječnost da ih "saniram". Stoga pomno biram kreme, od kojih mi najviše odgovaraju dječje bez parabena, a kad nađem tekući puder koji mi odgovara ostajem mu vjerna godinama. Koža mi je ustvari najsretnija od umivanja čistom vodom.
Ponekad se zna dogoditi da mi izbiju prištići i od onih dana u mjesecu, ili pak od stresa. Probala sam razno razne umivalice, tonike, mlijeka za čišćenje i slične stvari za sanaciju istih ali uvijek je to dug proces, koji uglavnom prođe više sam od sebe. I tako redom isprobavajući sve i svašta, jer svakome nešto na kraju pomogne, prije nekoliko godina probala sam i LRP gel za umivanje. Napisala bih mu odu radosti, ali skratit ću maksimalno :) .

LRP gel namijenjen je masnoj i osjetljivoj koži. Sadrži pH 5.5., ne sadrži sapune, alkohol, parabene ni  boje. Za umivanje vam je potrebno gela veličine zrna graška jer brzo zapjeni. Malo isuši kožu, ali ne stvara osjećaj zategnutosti i dehidracije, barem ne meni. Jako lijepo čisti lice, u toj mjeri da njime mogu skinuti kompletnu šminku s lica bez da išta ostane. Ima blag i ugodan miris, a gel je proziran.
Ovo je jedan od rijetkih proizvoda čiji efekt ja mogu vidjeti na svojoj koži čak i nakon tjedan dana korištenja, stoga je malo reći da sam oduševljena njime. Koristim ga već godinama i to samo prema potrebi, iz straha da mi se koža ne naviken na njega i smanji njegovu učinkovitost.

Cijena ovog gela je 80 kn za 200 ml, postoji i manje pakiranje od 40 ml i košta nekih 30 ak kuna. Možete ga kupiti u ljekarnama. 


Nema komentara:

Objavi komentar