Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 8. veljače 2016.

Catrice set za obrve

Prije koju godinu i ja sam poklekla pred masivnim trendom iscrtavanja obrva. Moram priznati da sam  bila iznenađena kako lijepo iscrtane obrve daju sasvim drugačiji izgled licu, čak i uz jako malo šminke.
Prvo sam eksperimentirala sa olovkama, međutim nisam uspijevala pogoditi nijansu, imam prilično, nemogu reći guste, ali nazovimo to "široke" obrve, sa jako dugim ali rijetkim dlačicama. I taman u to vrijeme na tržište je izašao Catrice eyebrow set sa dva sjenila, od kojih je ova svjetlija nijansa najbliža mojoj boji obrva.

Koristim ga svakodnevno, svjetliju nijansu do pola obrve, i od luka obrve do kraja malo ove tamnije. S obzirom da nemam tanke obrve, dovoljno mi je samo popuniti ih malo. Stavljam samo sjenilo, osim u posebnim prilikama kad stavljam i olovku i potrudim se oko njih, i moram priznati da izgleda jako prirodno, uopće se ne primijeti da išta imam na njima. Sjenila se lijepo blendaju i ne truse se, a što se tiče trajnosti, riječ je o obrvama i čini mi se da bi moglo izdržati danima.

Set sadrži dva sjenila, svjetliju i tamniju nijansu, ogledalce, malu pincetu i četkicu (četkicom možete i počešljati obrve i nanijeti sjenilo). Uglavnom, jako praktična i lijepa kutijica, samo moja je jednom pala na pod i odvojio mi se poklopac.



Ovaj set koristim već više od dvije godine svakodnevno, i unatoč gelovima, olovkama i raznim novitetima za obrve koji se svakodnevno pojavljuju na tržištu nemam ga namjeru mijenjati. Volim kad su mi obrve lijepe a opet prirodne, moje.

Cijena ovog Catrice seta je oko 30-ak kuna.

Nema komentara:

Objavi komentar