Pretraži ovaj blog

utorak, 16. veljače 2016.

L’Oréal 3u1 micelarna otopina

U prijašnjim postovima sam već nekoliko puta spomenula kako imam jako osjetljivu kožu lica, i jednostavno nemam hrabrosti isprobavati nešto novo na licu, naročito ne kreme, mlijeka, tonike, te slične stvari. Umivalice opet donekle, s tim da ih obično prije proučim na drugim blogovima.
Šminku obično skidam tvrdim sapunima za lice, pa poslije toga nekim gelom za umivanje. Vlažne maramice koristim jedino ako sam negdje pa ne mogu tegliti sve sa sobom.
O Lorealovoj micelarnoj sam dosta čitala i odlučih se isprobati ju. Privukao me natpis "hipoalergena".  Odmah da kažem da sam bila i više nego oduševljena učinkom. Nakon svih pranja i umivanja, lice još očistim i micelarnom što mi daje osjećaj potpune čistoće.




Proizvod je lijepog dizajna, prozirna bočica koja se lako otvara, ali velika mana je malo veća rupica na vrhu pa na blazinicu iscuri malo više nego što je potrebno.
Radi se o višenamjenskoj tekućini, 3 u 1, koja u isto vrijeme uklanja šminku i nečistoće, umiruje, tonizira kožu i odčepljuje pore. Potpisujem sve navedeno, to stvarno i radi.




Lijepo očisti lice, iako ja uglavnom čistim već očišćeno lice, ali ponekad mi ostane malo od maskare što ova micelarna bez problema skine. Par puta sam probala njome skinuti kompletnu tešku šminku, proces malo duže traje jer je potrebno držati par sekundi blazinicu na očima da se maskara malo opusti, i moram priznati da sam bila oduševljena skidanjem. Ne zateže kožu i ne lijepi se, a i što je meni najbitnije ne isušuje kožu. Neutralnog je mirisa.
Kako nisam imala hrabrosti isprobati nijednu drugu, jer ne želim "izazivati" svoju kožu, ovo mi je već treće potrošeno pakiranje i svakako ne zadnje. Topla preporuka!

Cijena Lorealove micelarne otopine je oko 40-ak kuna.



Nema komentara:

Objavi komentar