Pretraži ovaj blog

četvrtak, 25. veljače 2016.

Tinktura-tvrdi šampon limun & lavanda

Nedavno sam pisla o Aussie tretmanu za kosu, i već sam spomenula da nisam baš vješta na riječima da opišem šampon. Za šampone ja to zaokružim- ili mi paše ili ne paše. Kod šampona mi je bitno da poslije pranja osjetim da mi je kosa čista i da mi se ne zamasti već isti dan. Imam normalnu, dužu, bojanu kosu, koju perem svaka 3 dana. S obzirom da sam sada trudna, kosa mi je također doživjela određene promjene. Čvršća je no ikad, u smislu da nakon pranja, češljanja, feniranja i svega ostalog, opadnu jedva 2-3 dlake, što je prije inače bio začepljen odvod i puna četka dlaka. Puno je gušća, te mi duplo brže i raste, ali mi se i duplo brže zamasti. Probala sam zadnja dva mjeseca već provjerene šampone koji su mi prije bili super, ali čim operem kosu koliko god da je ispirem već mi je na dodir i prije sušenja nekako masnjikava.
Nedavno se na policama dm-a pojavila  nova  marka šampona, tinktura, i to u obliku tvrdog šampona. Riječ je o prirodnoj kozmetici, a da ne kopiram tekst tu je link  njihove stranice gdje možete vidjeti cijeli asortiman proizvoda za kosu, lice i tijelo, te čajeve i tinkture. Već sam čitala o njihovim proizvodima i prije nego je šampon došao na police dm-a.



Postoje tri vrste tvrdog šampona, a ja sam uzela ovaj za masnu kosu. Šamponi su 100% prirodni, bez  umjetnih boja, konzervansa, parabena i alkohola.
Tvrdi šampon 2 u 1 (šampon i regenerator u jednom) sadrži visokovrijedna ulja makadamije, argana i jojobe koja suhoj i oštećenoj kosi vraćaju izgubljenu vlagu i sjaj, obnavljaju je i hrane.
Tvrdi šampon limun & lavanda sadrži sjajna prirodna biljna eterična ulja lavande i limuna, svježe iscijeđeni sok limuna, ekstrakt čička, mente, lavande i morsku sol i namijenjen je masnoj kosi.
Tvrdi šampon Ylang sadrži prirodna biljna eterična ulja ylang ylanga, naranče i jojobe te svježe iscjeđen sok naranče. Namijenjen je za suhu kosu, ispucane vrhove, obojanu kosu, prhut i seboreju vlasišta. 

Piše da je šampon dovoljan za 40 pranja. Kosu smočite a zatim kružnim pokretima masirate dok se ne stvori pjena, a zapjeni jako brzo, kao da ste stavili punu šaku nekog tekućeg šampona. Sapun poslije korištenja nije gnjeckav kao što inače budu tvrdi sapunu, što je ogroman plus. Ja ga stavim dva puta. Ima lijep ugodan miris lavande.



Nažalost, u dm-u imaju samo šamponi, tako da sam koristila obični Lorealov regenerator, ali sam  svejedno oduševljena šamponom i čistoćom kose. Treći dan mogu bez problema nosit puštenu kosu, umjesto da je perem ili vežem jer je masna.

Cijena šampona je 39 kn u dm-u, kao i na njihovoj web stranici.

Mislim da nikad nisam za neki šampon rekla da sam oduševljena, jer ono, uvijek može bolje. Ovaj mi je totalno otkriće! Riječ "oduševljena" je pre mala! :)

Nema komentara:

Objavi komentar