Pretraži ovaj blog

subota, 27. veljače 2016.

Catrice Nude Illusion tekući puder

S obzirom da ja rijetko kad kupujem neprovijeren proizvod. naročito kad mi je lice u pitanju, a pritom na provjerenost mislim na čitanje barem pet recenzija o istom, tako sam nedavno kupila Catrice  Nude Ilussion tekući puder u nijansi Nude  Vanilla 015. Obično kada čitam recenzije pokušavam se pronaći u onima gdje cure imaju tip kože najsličniji mom.


Moja nijansa je druga po redu najsvjetlija. Puder dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom kojom možete dozirati precizno količinu koja vam je potrebna. Blagog je mirisa, koji se posve izgubi nakon nanošenja. Prekrivanje mu je srednje, a za nadogradnju nisam baš sigurna a vidjet će te i zašto.



E sad, ja imam normalan, do pomalo suh tip kože, jer ta suhoća dođe do izražaja samo zimi. Puder sam isprobala na čistu kožu, bez primera ili kreme, sa primerom što je još najbolja opcija,  i sa kremom.


Na čistu kožu mi ga je doslovno nemoguće nanijeti. Ja ga blendam četkicom, i treba mi dosta vremena da ga ravnomjerno nanesem. Istina, riječ je o matt puderu, koji se inače teže blendaju. Uvijek mi ostaju tragovi od poteza jer se jako brzo upija u kožu. Taman dok ga nanesem do kraja, i pogledam se na danjem svjetlu mogu vidjeti i najsitnije suhe ljuskice kože za koje nisam ni znala da ih imam. Nakon samo par sati, stvore mi se tamniji krugovi oko suhih područja, tu se puder nekako nakupi. Loša opcija, jednom sam probala samo.
Druga opcija je bila da ga nanesem preko primera. Puno sam ga jednostavnije izblendala, i to je izgledalo ok neka 2-3 sata. Zatim sam opet uočila svoje suhe zone na koži, i tamne krugove.
Treća opcija je bila nanijeti puder preko hidratantne kreme, koja je čak bila i malo masnjikva (becutan dječja krema). Blendanje je bilo ok, ravnomjerno se nanio bez problema, i puder je izgledao super na licu. I taman pomislim, evo dat ću mu priliku, i nakon sat vremena pogledam se u ogledalo i vidim kako mi je ova kombinacija istakla i popunila svaku, pa i najsitniju boru na licu. Ne poru, boru! Crte kao da sam ih olovkom crtala. Istina, bilo je za očekivati zbog kreme, ali puder se tako lijepo nastanio u pore da mi je šteta što nisam to poslikala da ih mogu usporediti za koju godinu.
Istina da mi je lice suše nego inače, tretiram ga svakodnevno sa raznim kremam, ali ovakvu suhoću u životu nisam doživila. Nešto kao da stavite masku za lice, i ona se nakon minute stvrdne i zategne lice. Nisam baš poznavatelj kemije pa da mogu rastumačiti sastojke ovog pudera, tako da neznam što točno u njemu ovoliko suši kožu.


Dala sam mu tri prilike, i to bi bilo to od mene. Definitivno ga ne preporučujem nikome sa suhom ili normalnom kožom, a i za one koji imaju samo masnu t-zonu nisam baš sigurna. 
Jedino pozitivno što mogu navesti kod ovog pudera, osim lijepe bočice, je to da inače imam jako osjetljivu kožu kojoj malo koji proizvod odgovara, i moram se pohvalit da mi se lice nije osulo sitnim prištićima. 

Cijena pudera je oko 55 kn.



Nema komentara:

Objavi komentar