Pretraži ovaj blog

srijeda, 13. siječnja 2016.

Balea body losion od ljubičice i maline

Nedavno sam već pisala kako mi je Balein uljni losion pravo otkriće, pa sam odlučila probati još i Balein losion od ljubičice i maline isto iz limitirane kolekcije. Na slici su oba radi usporedbe.




Losion jako lijepo miriši, ali miris se ne zadržava kao od onog od marule. Kremaste je teksture, lijepo se razmazuje, koža ga brzo upija. Koža je poslije hidratizirana i  mekana na dodir, ali na mojoj inače suhoj koži to se ne zadržava dugo, tek par sati.
Uglavnom sam vrlo zadovoljna ovim losionom, iako sam ga možda mrvicu previše uspoređivala sa prethodnim Baleinim od marule, koji sadrži ulja, i koji je daleko trajniji od ovog. 
U svakom slučaju, veliki plus za miris, a  i za cijenu koja je svega 10 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar