Pretraži ovaj blog

srijeda, 6. siječnja 2016.

Aussie njega za kosu

Nisam neki stručnjak za preparate za kosu. Naime, imam normalnu, dužu i bojanu kosu, tako da nisam pretjerano izbirljiva kod šampona, bitno mi je da mi je šampon lijepo opere, ne zamasti isti dan i da po mogućnosti lijepo miriši.
Znam da kasnim sa Aussie preparatima barem jedno dvije godine, ali s obzirom da nisu toliko jeftini odlučih napisati i svoje dojmove.


Isprobala sam 3 minute miracle tretman, dubinski tretman za dugu kosu sa australskim eukaliptusom i uljem avokada. Nanosi se na mokru kosu poslije pranja i ostavi da djeluje 3 min. Potrebna je jako mala količina, kao da stavljate obični balzam za kosu. Meni ništa posebno nije učinio sa kosom, osim što sam je poslije normalno raščešljala kao i poslije svakog balzama za kosu.

Miracle recharge colour je lagani balzam u spreju za obojenu kosu sa ekstratom australske trešnje. Nanosila sam ga na mokru kosu, kad nebih koristila dubinski tretman, samo bih našpricala malo bez ispiranja, i kosa bi se jednostavno raščešljala. Moram napomenuti da jako lijepo miriši i miris se dugo zadržava na kosi Ni on mi nije napravio nikakvo "čudo" na kosi, naprotiv, čini mi se da se od ovog zamasti još isti dan. Moram napomenuti da ovaj sprej sadrži i alkohol, što je po meni veliki minus.

Također sam isprobala i njihov šampon za obojenu kosu, čiju sam amabalažu već odavno bacila pa je nažalost nema na slici, ali ono čega se sjećam je da mi se nije svidio. Trebala mi dupla količina u odnosu na ostale šampone da bih dobila osjećaj čiste kose.

Cijena svake bočice je negdje oko 50 kn, ovisi gdje kupujete.

Već sam napomenula da nisam stručnjak za preparate za kosu, ali ni ne tražim puno od njih. Čista, sjajna, mekana i mirisna kosa je sve što tražim od nekog šampona ili balzama. Upotrebom ova tri preparata nažalost to nisam postigla. 

Nema komentara:

Objavi komentar