Pretraži ovaj blog

srijeda, 6. siječnja 2016.

Favoriti 2015 :)

Ono što najviše volim čitati na blogovima to su favoriti na kraju godine! Nekako mi je sve na jednom mjestu. Zato sam odlučila i ja napisati kratak post o svojim favoritima od kojih sam većinu spomenula ranije. Radi se o proizvodima koje najčešće koristim, znači svakodnevno, kad se želim na brzinu spremiti za radni dan, bez primera, korektora i svega što mi inače  iziskiva malo više vremena i neku posebniju priliku ili izlazak.


Ono što koristim ama baš svaki dan je tekući puder Bourjois Healthy mix o kojem sam više pisala ovdje. Meni osobno najviše odgovara i već neko vrijeme moj apsolutni favorit.

Druga stvar bez koje ne mogu je maskara Essence I love extreme o kojoj možete pročitati više ovdje. Isprobala sam još neke u posljednje vrijeme ali ovu uvijek imam na zalihi.

Catrice set za obrve koristim već dobre dvije godine ako ne i više. Za svakidašnju upotrebu izgleda mi puno prirodnije od gela ili olovke, lijepo mi popuni obrve pa mi izgledaju prirodno. Kutijica je inače čvrsta, ali moja se malo oštetila pri padu. Sadrži dva sjenila, malu četkicu, pincetu te ogledalce. Uskoro ide i post o ovom setu.

Nyx Taupe rumenilo koristim kad želim blage konture, a kako imam visoko čelo koristim ga skoro svaki dan da to malo "ublažim" :) . O njemu sam pisala u ovom postu.

MAC mineralize blush u nijansi Talk of the town imam već par godina i ovo je moje prvo rumenilo koje sam potrošila skoro do kraja. Riječ je o breskvasto-rozoj nijansi sa metalik finishem. Jako lijepo se blenda i što je najvažnije izgleda prirodno na licu. Stavim ga malo na jagodice obraza preko bilo kojeg rumenila pa mi lice izgleda svježije.

MAC fiks+ sprej zaslužuje zaseban post, jer mi je nemoguće ukupne dojmove sažeti u jednu rečenicu. Našao se u favoritima više zbog učestalosti korištenja nego zbog moje ljubavi prema njemu.

Ima tu još proizvoda koje koristim jako često, nekada i svaki dan, ali ako navedem jedne, oni vežu druge tako da bi ovaj post išao u nedogled. Znači, navela sam samo one koje su mi osnovni za svakodnevno brzo spremanje.



Nema komentara:

Objavi komentar