Pretraži ovaj blog

subota, 2. siječnja 2016.

Essence long lashes maskara

Prava je rijetkost u drogerijama naći maskaru koja je upakirana u celofan, tj.da ju nitko nije otvarao. Znamo da kad se maskara puno puta otvori da se napuni zrakom i isuši, pa kad ju kupimo ona se već nakon nekog vremena počme trusiti, tako da to uglavnom bude bačen novac.
Moram priznati da sam postala opsjednuta „friškom“ maskarom, pa kad mi treba nova prođem sve police bez obzira na cijenu da vidim koje su zadnje stigle, koje su nove, a koje kada otvorim jedva da izvadim četkicu. Upravo iz tog razloga sam „zgrabila“ ovu essence long lashes maskaru.




Radi se o crnoj maskari, sa uskom gumenom četkicom, koja je vrlo slična essensovoj I love extreme maskari, razlika je u debljini četkice.





Jako lijepo produži i razdvoji trepavice, od vrha do dna, blago ih uvije, ne trusi se, meni su dovoljna samo dva nanošenja. Ja prirodno imam i guste trepavice, ali mi ih ova maskara ne istakne toliko. Po meni je idealna za dnevni look, onako da vam trepavice izgledaju prirodno; duge, crne i uvijene, a opet kao da ništa niste stavili na njih.

Cijena ove maskare je 23 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar