Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

BIo - Oil

Zima je period kad se moja inače suha koža drastično „peruta“,odnosno ljušti, zato moram pomno paziti što upotrebljavam i kako čistim lice. Suhoću lica mi dodatno pospješuje i svakodnevno nanošenje pudera, ali pazim da to bude neki sa serumom.
Koža mi inače nije sklona prištićima i aknama, osim onih redovnih „mjesečnih“, ali je jako osjetiljiva. Većina krema koje sam isprobala mi ne odgovaraju, lice mi bude crveno i pojavljuju se sitni prištići kao osip, uglavnom mi pašu dječje kreme bez parabena. Probala sam i razna ulja ali to mi previše masti kožu.
S obzirom da sam trudna i sklona debljanju, očekivam strije u narednom periodu jer već imam nekoliko od prije. Googlajući pronašla sam da je Bio Oil savršen za strije, postojeće i buduće.





Da ne duljim, na slikama je kutijica od ulja, te je navedeno čemu sve služi, kao i osnovne karakteristike. 
Ja sam ga tek nedavno počela koristiti ali samo na licu,i to ne za strije što mi je bila prvobitna namjera, i moram priznati da sam pre zadovoljna.
Ulje koristim nakon umivanja, nekad i dva puta dnevno, lako se upija i ne masti kožu , vjerojatno zato što sadrži jedinstveni sastojaka PurCelline Oil koji smanjuje gustoću formule te se tako lakše upija. Blagog je mirisa koji se, nakon što ga koža upije, više ni ne osjeti.

Dovoljne su dvije kapi ulja za cijelo lice i vrat. Koža mi je nakon niti tjedan dana korištenja znatno mekša, izgleda sjajnije i življe, čak i puder na mojoj koži i nakon par sati izgleda sviježe a ne sasušeno kao do sada.
Ukoliko imate suhu, osjetljivu i extra dehidriranu kožu mislim da je ovo savršeno riješenje. 

Bio Oil sam kupila u Mulleru za neki 90-ak kuna. Bočica sadrži 60 ml ali s obzirom koliko ga je malo potrebno pri nanošenju mislim da će trajati jako dugo.

Nema komentara:

Objavi komentar