Pretraži ovaj blog

utorak, 3. studenoga 2015.

wet'n'wild ruževi

Prošle godine sam sasvim slučajno u dm-u naišla na policu sa wnw proizvodima. Do sada sam isprobala nekoliko nijansi pa evo nešto i o njima.

                                          


E903C Just Peachy- svjetla roskasta boja, po meni idealna za svaki dan.
E907C  Mauve Outta Here- prigušena ružičasto-ljubičasta nijansa
E911D Stoplight Red- jarki crveni ruž, po meni najduže trajnosti od svih

Prva stvar je da ruževi dolaze zapakirani u plastičnu foliju, što znači da ste njegov prvi korisnik. Ja nikad nisam isprobala nijedan ruž prilikom kupovine na usnama, nego na ruci, jer mi je nekako nehigijenski stavljati na usne nešto što je prešlo preko mnogo ruku. Nisam hipohondar ali nekako mi herpes prvi padne na pamet
                                             .
Wnw ruževi su nehidratanti, suhi i imaju mat finish, bez sjajila i šljokica, ali unatoč tome jako lijepo se nanose. Nakon nekoliko minuta od nanošenje imate dojam da su se dodatno sasušili na usnama, ili kako bih ja to rekla „fiksirali“, ali ne isušuju usne, barem meni ne. Izuzetno su pigmentirani. Ono što je najvažnije riječ je o proizvodima koji jako dugo traju na usnama, i po nekoliko sati a blijede polagano. Ako ispod njih nanesem balzam trajnost im je dosta kraća, ovisno o nijansi ruža. Ruževi nemaju ni miris ni okus.

                                                    


Kao veliki nedostatak moram istaknuti ambalažu. Naime, nakon nekoliko otvaranja poklopac ruža postane klimav i ako ga nosite u torbi posljedice su kriminalne. Naime, malo manje od centimetra ruža viri izvan ambalaže, tj.nemožete ga „uvući“ u crni dio, tako da se često zna dogoditi da ga poklopcem oštetite tijekom zatvaranja. Poklopac je proziran što je dobro jer na prvu odmah možete vidjeti o kojoj je nijansi riječ.

                                            

S obzirom na trajnost i kvalitetu, cijena ovih ruževa je izuzetno povoljna, svega nekih 20-ak kuna.

Nema komentara:

Objavi komentar