Pretraži ovaj blog

srijeda, 11. studenoga 2015.

Balea gel za pranje lica, piling i maska – 3 u 1


Uvijek sam malo skeptična prema Baleinim proizvodima, iz razloga što sam u nekoliko navrata probala nekoliko različiti proizvoda i nikako nisam bila zadovoljna. Na raznim blogovima čitam hvalospijeve o Balei, ali očito sam ili izabrala krive ili jednostavno ne odgovaraju mojoj koži/kosi.
Tražeći nekakvu masku za lice, odlučila sam Balei, ustvari sebi, dati još jednu priliku Baleom. Ovaj put je to bio dobar izbor, skoro da bih zapljeskala sama sebi :)


Riječ je o gelu za pranje lica, pilingu i maski, i to sve u jednom proizvodu. Proizvod je u kvalitetnoj tubici od 150 ml, i ima lijep ugodan miris, nešto između limuna i limete.





Na proizvodu piše da je namijenjen mješovitoj koži, sklonoj prištićima, na bazi je  voćnih kiselina, te se može koristiti na tri načina.  Ja sam ga isprobala na sva tri načina.
1. Čišćenje – klasično umivanje gelom, navečer kad skinem šminku umijem se njime. Dosta je nježan, i koža poslije bude mekana i vlažna.
2. Piling- ustvari isto kao i umivanje, samo što kad imam dovoljno vremena utrljam ga dobro u lice i nježno masiram jer sadrži mala zrnca. Također ne isuši kožu.
3. Maska – kao masku sam ga isprobala samo jednom; na suhu i očišćenu kožu sam nanijela tanki sloj i ostavila ga nekih 10ak minuta dok se nije sasušila na licu, te poslije isprala toplom vodom. Dok se suši imate osjećaj kao da zagrijava lice. Koža je nakon toga bila vlažna i mekana, skoro da mi nije ni trebala hidratantna krema.
Ukoliko imate manjih nečistoća na licu prilikom umivanja, kao npr. BB kremu, to će ovaj gel sa lakoćom ukloniti, veće nečistoće ipak ne.
Ako uzmemo u omjer kvalitetu i cijenu ovo je sasvim solidan gel za svaki dan.


Nema komentara:

Objavi komentar