Pretraži ovaj blog

utorak, 3. studenoga 2015.

Ja, ukratko

Eh..pomisliš, pa neš ti bloga, to svatko može, ajde da i ja podijelim mišljenje sa širim pukom, i onda se registriraš i nemaš pojma odakle krenuti... Nisam se odlučila koje teme bih se držala, uglavnom će biti riječ o preparativnoj i dekorativnoj kozmetici, mojoj velikoj ljubavi, ali nećemo se čuditi ako i odlutam u druge vode. Nemam namjeru držati se pravopisa, lijepih rečenica i sl., ovo je blog, moje mišljenje, moje riječi, ja. Mislim da  bi bilo napadno odmah krenuti sa nekom verzijom moje recenzije, pa evo da kažem nešto i o sebi. Imam 30 god.,volim kozmetiku, a ni hrana mi nije mrska ;) .. Sve što imam od kozmetike sam sama kupila, isprobala i o tome želim pisati.. nije mi namjera hvaliti ni kuditi ni jedan proizvod, samo reći svoje mišljenje o njemu i kako meni odgovara a da to svedem na najjednostavniju moguću razinu..odnosno, onako kako ja to želim pročitati ako želim nešto izguglati... toliko o tome.. tipkamo se ;)

Nema komentara:

Objavi komentar