Pretraži ovaj blog

četvrtak, 5. studenoga 2015.

Body & Soul Bodyspray

Body & Soul Bodyspray s mirisom orhideje i brazilskog orha ujedno je i moj prvi body spray. Idealan je za ljetne vrućine kad vam teži parfemi ne odgovaraju. Nažalost, ja sam ga kupila skoro pred kraj ljeta tako da sam cijelo ljeto manje više koristila parfeme.


Sprej sadrži 200ml, ima kvalitetnu plastičnu ambalažu sa raspršivačem tako da ga možete ubaciti i u torbu bez straha da se prolije.
Ja ga koristim tako da ga ravnomjerno poprskam po koži odmah poslije tuširanja dok mi je koža još vlažna jer mi se čini da tako duže traje miris. Na uputstvima navode da se još i nježno umasira ali ja ga ostavim da koža sama upije. Ugodno osvježava kožu i imate dojam kao da je blago hladi. Savršenog je mirisa, ali mu trajnost i nije baš duga.



Sprej sam kupila u Mulleru za nekih 20ak kuna. Na polici sam vidjela još nekoliko vrsta, od nara, citrusa, vanilije, ali ovaj mi je definitivno favorit. Toliko ga često koristim i pršćem po robi, kosi i sl da sam potrošila pola bočice u roku dva dana J

Nema komentara:

Objavi komentar