Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Olea odstranjivač laka


S obzirom da je riječ o odstranjivaču laka za nokte, ili kako to ja jednostavno volim reći acetonu, nemam što na dugo i široko pisati o njemu. Ono što znam o acetonima je da postoje uljni i obični, ja osobno preferiram obične jer mi brže skidaju lak, iako su ovi uljni daleko nježniji i manje štetni za nokte.


Ovdje je riječ o običnom acetonu, specifičnom po tome što na vrhu ima kvalitetnu pumpicu koja ga savršeno dozira. Čak i ako ga okrenete naopako, neće se proliti.



Aceton sasvim solidno odstranjiva lak, čak i onaj koji je malo šljokičast pa to inače s pojedinim acetonima ide malo teže. Nema nikakav specifičan miris osim onog, kako ja to volim reći, tipičnog „acetonskog“.

Bočica sadrži 200 ml, a ja sam je kupila u Konzumu za 10-ak kuna. Po meni je savršen omjer cijene i kvalitete, a zahvaljujući ovoj pumpici ugurao se u moje favorite!
Koji aceton je Vaš favorit? 

Nema komentara:

Objavi komentar