Pretraži ovaj blog

četvrtak, 3. prosinca 2015.

Neutrogena krema za ruke


Tijekom zime većina nas vodi borbu sa suhoćom kože, a suhe i hrapave ruke itekako dolaze do izražaja, stoga im je potrebno malo više pažnje. Ja nažalost nemam naviku namazati ruke kremom osim ako mi nisu hrapave. Nisam ljubitelj krema za ruke, smatram ih nužnim zlom, iako sam svjesna da kožu na rukama treba njegovati kao i ostatak tijela, ali čim namažem ruke ograničena sam diranjem ičega poslije zbog masnih ruku. Uvijek sam kupovala kremice koje su me privlačile mirisom, po mogućnosti što manje masne jer mrzim kad poslije ne mogu ništa dotaknuti jer se krema nije upila i ostavlja trag što god da taknem.

Neutrogenina krema za ruke s norveškom formulom je pravo otkriće za mene, već sam na trećoj tubici, a nikad nisam dva puta kupila istu.






Riječ je o kremi bez mirisa, prilično je gusta i dovoljna je nanijeti sasvim malu količinu, čak je navedeno da je dostatna za 200 nanošenje, ali tko bi to sada i brojio?! Jako brzo se upija u kožu, ne ostavlja nikakav a kamoli mastan trag na rukama, i moram napomenuti da čak i kad mi ruke popucaju toliko da krv ide, da to prođe za samo dva dana sa ovom kremom.

Ovu sam tubicu kupila u Austriji, ali mislim da joj se cijena kod nas u drogerijama kreće od 25 do 35 kuna. 

Nema komentara:

Objavi komentar