Pretraži ovaj blog

nedjelja, 6. prosinca 2015.

Balea kremasto-uljni losion- marula

Moram se pohvaliti još jednom lovinom Balee, koja me je totalno oduševila! Riječ je o kremasto-uljnom losionu za tijelo sa bademovim uljem.




Miris ovog losiona ili će te voljeti ili mrziti, jer se zadržava na koži cijeli dan, a miriše na laganiju verziju bademovog ulja.  Namijenjen je suhoj koži, baš poput moje. Tekstura je izrazito kremasta, ne treba vam puno losiona za nanošenje i jako se brzo upija. Ja sam ga koristila i tijekom ljeta i ono što me je oduševilo, iako se brzo upije, ostaje sjajan trag na koži, kao da ste se namazali uljem, ali nije mastan ni težak. U zimskim mjesecima kad je koža izrazito dehidrirana i suha, od samo jednog nanošenja možete vidjeti rezultate.
Proizvod je u čvrstoj tubici, tako da možete istisnuti točno onoliko losiona koliko vam je potrebno. Tubica sadrži 200 ml, i košta nekih 15-ak kuna.

Iako je riječ o limitiranom izdanju, mislim da je vraćen ponovno na police DM-a. Ovo je moja prva tubica, ali čim je potrošim idem po drugu.

Topla preporuka za ovu kremicu! Ali prije kupnje svakako pomirišite, jer miris je dosta intenzivan, meni osobno jako lijep.

Nema komentara:

Objavi komentar