Pretraži ovaj blog

nedjelja, 13. prosinca 2015.

NYX Taupe rumenilo i NYX Soft Matte Lip Cream

Danas sam iz svoje male skromne NYX arhive izdvojila dva proizvoda koja trenutno najviše koristim.
O NYX rumenilu u nijansi Taupe sam jako puno čitala, mnoge blogerice su ga nahvalile zbog mogućnosti konturiranja njime. Kako sam bljedunjave puti, trebalo mi je nešto za svakodnevno minimalno konturiranje, i ovo rumenilo se ispostavilo kao pun pogodak!



Rumenilo je sivkasto-smeđe boje. Pigmentacija je srednja, a tekstura je svilenkasta, što znači da ga postepeno možete nanositi dok ne dobijete željenu sjenu. Jako lijepo se blenda. Ovdje na slici nijansa se baš dobro i ne vidi, a na ruci su mi samo dva poteza kistom.






Proizvod je matiran, tako da ga možete koristiti ili kao rumenilo ili za konturiranje. Postojanost je odlična, na mom licu izdrži 8-10h bez problema, a može i duže. Dolazi u maloj crnoj ambalaži, sa prozirnim gornjim poklopcem, koja je jako čvrsta.
Cijena ovog rumenila je negdje oko 50 kn, ja sam svog naručila sa eBay-a.









Druga NYX stvarčica koja se trenutno nalazi u mojoj torbi je NYX Soft Matte Lip Cream u nijansi San Paulo, tamnije roza boje.





Radi se o izrazito matiranom sjajilu  za usne, koje u stvari po meni nije sjajilo, prije bih rekla da je tekući ruž jer čim ga nanesete usne ga upiju i mat je izgleda. Na usnama ostavlja dojam kao da ste se namazali nekim balzamom za usne, nije težak, ne zateže usne i ne upada u borice na usnama.



 Ima blag miris, koji se ne osjeti nakon nanošenja. Trajnost mu je i više nego dobra, čak satima nakon jela i pića.  Cijena ovog sjajila je oko 40-ak kuna na eBay-u, ovisi od prodavača do prodavača. 

I rumenilo i sjajilo su me oduševili svojom kvalitetom i postojanošću, tim više jer ne pričamo o skupim proizvodima. 

Da li ste vi isprobali nešto od NYX-a? Dojmovi? Da li netko možda zna da li ga ima kupiti na području Dalmacije?

Nema komentara:

Objavi komentar