Pretraži ovaj blog

subota, 23. travnja 2016.

Clinique high impact mascara

Nakon kraće pauze evo me opet! Skupilo mi se nekoliko noviteta u ovom periodu, ali zbog obaveza nisam ih stigla ni isprobati sve. Prvo na redu što sam probala je Clinique high impact crna maskara.




Imam duge trepavice stoga mi je jako bitno da mi ih maskara istakne lijepo do vrha a da ih pri tom ne skupi, nego lijepo razdvoji što ova maskara i čini.  Tekstura ove maskare nije ni pregusta ni vodenasta, crna je, a ono što je jako bitno je da se ne trusi i ne preslikava nakon nekoliko sati nošenja. Meni osobno ne uvija trepavice, ali ih lijepo razdvoji pa izgledaju prirodno. Dovoljna su dva sloja da se postigne željeni efekt, već treći sloj bi lagano slijepio trepavice.


Četkica je napravljena od sintetičkih vlakana, i super mi je što na njoj ne ostaje puno proizvoda kad se izvuče iz tubice.
Koristim ju već dva mjeseca svaki dan, i još uvijek je ista kao i prvog dana, nije se nimalo sasušila.

Točnu cijenu maskare neznam jer sam ju dobila na poklon, ali koliko znam cijena im se kreće od nekih 160 - 260 kn, što je po meni previše za maskaru. 

Ovu maskaru bih opet kupila, ali za ne više od 160 kn. Jako lijepa crna maskara koja će dati prirodan izgled trepavicama za dnevni look. 

Nema komentara:

Objavi komentar