Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Avon ultra colour absolut ruž

Davno sam dobila ovaj ruž i možda ga jednom probala, i neznam kako mi je pao u zaborav. Nedavno sam sređivala svoju arhivu ruževa i ugodno se iznenadila kad sam ga pronašla. Znam da sam ga naručila jer sam pročitala da ruž hidratizira i njeguje usne pa sam se morala uvjeriti u to. Sad mi je žao što nisam naručila nekoliko nijansi, moram provjeriti da li ih još uvijek ima u katalogu.
Ja sam naručila neutralnu nijansu, koja se baš ne ističe previše jer je slična prirodnoj boji mojih usana. Riječ je o nijansi tender mauve, nježna blijedoljubičasta boja.




Pakiranje je roze boje, prilično čvrsto, ne koristim ga toliko dugo pa još neznam hoće li se poklopac rasklimati i sam spadati što je moja najveća fobija kod ruževa.

Tekstura ruža je kremasta, ravnomjerno se nanosi i pigmentiran je toliko da je dovoljan jedan sloj. 


Konzumiranjem hrane i pića brzo nestaje sa usana, ali ravnomjerno, ne samo po sredini, a inače bez konzumacije meni je izdržao puna dva sata bez nadogradnje, i cijelo vrijeme imate osjećaj da imate balzam na usnama jer su stalno mekane.

Ne sjećam se cijene ovog ruža, ali mislim da nije bila veća od 40-ak kuna.

Nema komentara:

Objavi komentar