Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

Pranje kistova

Baš sam zanemarila ovaj svoj mali tajni kutak, ali nikako spojiti tekst i slike. No dobro, nebitno.

Želim napisati nešto kratko o svom novom slučajnom otkriću,a nije topla voda :)
Deterdžent za pranje suđa mi je igrom slučaja bio na umivaoniku u trenutnku kad sam krenula prati kistove, ostalo je logičan slijed.


Na slici su prljavi kistovi, jako mi je žao što ih nisam uslikala kad su se posušili čisto da vidite razliku.

Nisam do sada probala neznam ni ja koliko čistilica za kistove, uglavnom sam ih prala umivalicama za lice i sa još dva proizvoda isključivo namjenjena za kistove, ali ljudi moji, da ne duljim, kap Jara, topla voda, i doslovno gledam puder u slivniku. Baš kao na reklami za suđe. Pere kistove vrhunski, neznam s čime da usporedim. Brzo, a čisto!

Toplo preporučujem, jer cijena pola litre jara je nekih cca 10ak kuna, i stvarno nema smisla bacati lovu još i na sapune za kistove.

Nema komentara:

Objavi komentar