Pretraži ovaj blog

petak, 4. prosinca 2015.

EOS balzam za usne

Ono što većina žena ima u džepu zimske jakne je barem jedan balzam za usne. Ja spadam u one koji ih mahnito kupuju, isprobavaju i rijetko kada potroše do kraja. Ne što nebih, nego jednostavno ne stignem jer je upravo na tržište izašao novi J. I tako u krug.

Znam da malo kasnim za ostalim blogerima sa ovim EOS postom, ali kako sam tek krenula sa blogom, piše o svim proizvodima koje još uvijek imam i koristim. Kako sam se podsjetila na EOS upravo sam naručila i njihov losion za ruke, ali o tome nekom drugom prilikom.




Prošle godine je bilo totalno ludilo na netu za EOS balzamima za usne, koji su 95% organski, 100 % prirodni i bez parabena. Sadrže jojobino ulje i shea maslac. Dolaze u jajolikom kvalitetnom pakiranju, sa EOS logom na vrhu i na dnu. Kako su ispupčeni mogu se nanijeti direktno na usne bez da čačkate prstima po njemu. 
Jako lijepo hidratiziraju usne, meni se npr. jako dugo zadrži na usnama jer se sporije upija, a idealan je i kao podloga za ruž jer nije previše mastan ni sjajan.
Sa EOS adria shopa ( http://www.eosadria.si/kolekcija/lip-balm/)  sam prvo naručila Summer Fruit, međutim njega sam vrlo brzo negdje zagubila, ali ionako nisam pretjerano bila oduševljena mirisom pa ne žalim, a nakon toga sam si naručila Strawberry sorbet,koji je jako lijepog mirisa i pomalo slatkastog okusa, mislim da sam negdje pročitala da je to slatkasto ustvari stevija. Platila sam ga negdje oko 8 eura prošle godine, ali moguće ih je uzeti za puno manje novca na raznim akcijama, ako ih upratite.

Toplo preporučujem EOS balzame, jako dobro i kvalitetno njeguju usnice. Nažalost, ako se ne varam, u Hrvatskoj ih još uvijek nema za kupiti. Ako imate neku informaciju gdje, ostavite komentar J

Nema komentara:

Objavi komentar